02 Μαρτίου 2006

Εισητήρια για την Eurovision - Τι έγινε ρε παιδιά;

Αρνητικά σχόλια και αντιδράσεις προκάλεσε το όλο θέμα των εισιτηρίων από πλευράς των φανατικών της Eurovision, οι οποίοι δεν κατάφεραν να εξασφαλίσουν κάποια θέση, στις βραδιές του ημιτελικού και του τελικού.

Αλλά ας δούμε τα πράγματα, με τη σειρά:

Τη Δευτέρα το πρωί, και ώρα 10.00 αρχίζει η διάθεση των εισιτηρίων. Σύντομα, το σύστημα μπλοκάρει και η διάθεση των εισιτηρίων παγώνει, μέχρι νεοτέρας. Ως εκείνη τη στιγμή, είχαν πουληθεί 1.300 εισιτήρια.

Δύο ημέρες μετά, την Τετάρτη, λίγο μετά τις 10.00, το σύστημα επαναλειτούργησε και μέσα σε λιγότερο από μισή ώρα είχε πουληθεί το σύνολο των εισιτηρίων τόσο του ημιτελικού, όσο και του τελικού (αναφερόμαστε σε 11.500 εισιτήρια). Σε αυτή τη φάση, δεν υπήρχε ούτε η δυνατότητα επιλογής θέσης αλλά ούτε η δυνατότητα ασφαλούς συναλλαγής, στην περίπτωση των on-line αγορών, με αποτέλεσμα οι αριθμοί των πιστωτικών καρτών να κινδυνεύουν να διαρρεύσουν. Να σημειωθεί, όμως, ότι μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει αναφορά για κάποιο... ατυχές συμβάν, όσο αφορά τις πιστωτικές κάρτες.

Παράλληλα, στην εκπομπή "Όλα Καλά" (STAR), κάποιος Έλληνας επιχειρηματίας, που δραστηριοποιείται στο εξωτερικό, κατήγγειλε ότι τον πλησίασαν κάποιοι, οι οποίοι του πρότειναν να τους βοηθήσει, μέσω των γνωριμιών του, στο να πουληθούν τα... μαγικά χαρτάκια του Διαγωνισμού στη μαύρη αγορά, με τιμή πενταπλάσια της πραγματικής τους. Το target group αυτής της απάτης θα ήταν τα εισιτήρια των 250 ευρώ του τελικού.

Τέλος, διατέθηκαν στον OGAE 1.500 εισιτήρια, σε προνομιακή τιμή, παρά τη δυσκολία που αντιμετωπίζουν οι fans του Θεσμού να βρουν έστω και ένα εισιτήριο.

Και φυσικά οι ευθύνες για όλο αυτό βαραίνουν την ΕΡΤ κατά κύριο λόγο και, σε δεύτερη φάση, την EBU αλλά και την εταιρία, που έχει αναλάβει την πώληση των εισιτηρίων.

Τα ερωτήματα που τίθενται, τώρα, είναι τα εξής:

- Γιατί πουλήθηκαν εισιτήρια, μέσω non-secure website, διακινδυνεύοντας, έτσι, την ασφάλεια της συναλλαγής;

- Πώς γίνεται να πουληθούν, μέσα σε μόλις μισή ώρα 11.500 εισιτήρια, τη στιγμή, μάλιστα, που δεν υπήρχε σχετική ενημέρωση αναφορικά με την ημερομηνία επανέναρξης λειτουργίας του συστήματος;

- Από πού και ως πού πουλήθηκαν 1.500 στον OGAE, σε προνομιακή, μάλιστα, τιμή; Επειδή είναι το επίσημο fanclub; Οι υπόλοιποι, δηλαδή, δεν είναι fans της Eurovision; Μόνο ο OGAE υποστηρίζει το Διαγωνισμό και άρα δικαιούται... ιδιαίτερης μεταχείρισης; Μήπως η EBU θέλει, από του χρόνου, να διοργανώνει το Διαγωνισμό, με προσέλευση στον εκάστοτε χώρο μόνο των μελών του OGAE; Προς τι η απαξίωση προς τους απλούς οπαδούς του Θεσμού;

- Γιατί το 10% των εισιτηρίων είναι ρεζερβέ αποκλειστικά για λογαριασμό του OGAE, τη στιγμή, μάλιστα, που είναι γνωστό ότι γίνεται κάθε φορά χαμός με τα εισιτήρια (ακόμη και στη Eurovision Junior, σε 3 ώρες είχαν εξαντληθεί).

- Πρόκειται να εξεταστεί το θέμα με την καταγγελία για μαύρη αγορά ή... μπα;

0 comments: