Τελικά η κατάσταση δεν πάει άλλο … Για ακόμη μια φορά έχω εξαντλήσει τα όριά μου ως καταναλωτής, πολίτης, χρήστης, πολίτης και όλα τα συναφή.
Το πρόβλημά μου ξεκίνησε από τον Αύγουστο. Αποφασισμένος να μπω κι εγώ στον ξακουστό – όμως απατηλό – «Κόσμο της Ευρυζωνικότητας» (γρήγορο Internet, ADSL) κλπ. και βλέποντας όλες τις διαφημίσεις με τις οποίες με βομβάρδιζαν τα MME, γράφτηκα στην Tellas.
Ταχύτητα … 512 ή 51,2 kb/s (ο Θεούλης να την κάνει).
Τέλη Αυγούστου … ξεκινούν οι περίφημες «Αναβαθμίσεις» του ΟΤΕ. Ξαφνικά … η ταχύτητά μου περιορίζεται στα 18-25 kb/s.
Χωρίς να ξέρω τις αιτίες, τηλεφωνώ πρώτη δόση στον πάροχό μου Tellas. Σε συνεννόηση με τις βλάβες του ΟΤΕ, μου στέλνουν τεχνικό. «Η γραμμή σας είναι καμπάνα» μου αποκρίνεται, «δεν έχετε κανένα πρόβλημα».
Προχωρώ … Διαβάζω άρθρα, συμμετέχω σε forums για το DSL.
Τηλεφωνήματα ΑΠΕΙΡΑ στον πάροχό μου, στο 121, στο 1242, στη Διαχείριση DSLAM της Θεσσαλονίκης. Τις ίδιες ΑΠΕΙΡΕΣ φορές γίνομαι μπαλάκι από τον έναν στον άλλον, δηλώνοντας όλοι ΑΝΑΡΜΟΔΙΟΙ και όλοι με μια λέξη στο στάμα «Υπομονή» (μέχρι να τελειώσουν οι αναβαθμίσεις)!
Έχω γεμίσει 3 σελίδες με ονόματα «αναρμοδίων».
ΟΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΤΕΛΗ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ. ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ; ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ. ΟΙ «ΤΕΛΙΚΕΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ» ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ!
Επόμενο βήμα να καταφύγω στην ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων). Δείτε άλλη κατάσταση τραγελαφική:
Υποβάλλω το αίτημά μου 13/10/06. Μετά από 2-3 μέρες παίρνω τον αριθμό πρωτοκόλλου.
Στις 15/11/06 και έπειτα από ΠΑΡΑΚΑΛΙΑ σε αρκετούς υπαλλήλους (γραμματεία, πρωτόκολλο, τεχνικούς κλπ) φτάνω στην αρμόδια για το αίτημά μου. Μετά από αρκετή πίεση … ΣΤΙΣ 15/11/06 κοινοποιεί το αρχικό μου αίτημα-καταγγελία για χαμηλές ταχύτητες και αδιόρθωτη κατάσταση στη DSL μου στον ΟΤΕ και στον πάροχό μου TELLAS. Εγώ δε, λαμβάνω σε κοινοποίηση τις επιστολές και μια επιστολή για μένα … newsletter της ΕΕΤΤ να το πω … οδηγίες να το πω (πώς να μη χρησιμοποιώ τα Kazaa, Winmx και άλλες peer to peer εφαρμογές) … να αλλάξω modem να το πω … Δεν με κάλυψε.
Αναμένω, αναμένω, αναμένω.
Σήμερα 08/12/06 έχοντας απηυδήσει τηλεφωνώ στην αρμόδια Κυρßα Τάδε. «Δεν σας έχουν απαντήσει οι αρμόδιοι;» της λέω. «Όχι, περιμένουμε» μου λέει. «Ρυθμιστική αρχή και έπειτα από Ένα μηνά 2 εταιρίες που βρίσκονται κάτω από την επίβλεψή σας, δεν σας έχουν απαντήσει ακόμα;», της αποκρίνομαι.
Κοντολογίς έφτασα στα όριά μου, ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΕΤΤ, ύψωσα τον τόνο της φωνής μου και της αποκρίθηκα «Δεν μπορείτε να επιβλέψετε τις εταιρίες που κάνουν κάμπάνιες για την Ευρυζωνικότητα και κοροϊδεύουν τον κόσμο; Είναι δυνατόν να αγοράζω μια Ferrari και να μου βγαίνει Fiat Punto;».«Συγγνώμη Κύριε, έχω σύσκεψη και πρέπει να φύγω». ΓΚΡΑΝ. Έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα μου.
ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΠΩΣ ... ΑΠΟ ΤΙΣ 21/10/06 ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΗΚΕ ΤΟ DSLAM ΠΟΥ ΑΝΗΚΩ (1307 - ΑΠ. ΠΑΥΛΟΥ), ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΤΗΚΕ (ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΠΑΝΤΑ) Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΜΟΥ ΣΤΑ 1024, ΚΙ ΕΓΩ "ΤΡΕΧΩ" ΜΕ 35 ΚΒ/S !!! ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ "ΜΟΥΦΑ" ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ!
Ρωτώ λοιπόν:
ΖΩ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΛΥΣΩ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΜΕ ΜΕΓΑΘΗΡΙΑ ΕΤΑΙΡΙΕΣ;
ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ (ΕΕΤΤ) ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ, ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ;
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΥΓΩ ΑΡΧΙΚΑ ΣΤΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ, ΤΟΝ ΕΝΤΥΠΟ ΤΥΠΟ, ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΜΟΥ;
ΤΕΛΙΚΑ … ΜΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;
Αυτά … προς σκέψη και προβληματισμό.
08 Δεκεμβρίου 2006
DSL - High Speed Internet ... ΚΟΛΟΚΥΘΙΑ! - Part 1
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου