27 Μαΐου 2008

Πράγα: Από τις ωραιότερες πόλεις που έχω επισκευτεί …

Κατά την επιστροφή μου από το Βελιγράδι, φρόντισα να κάνω μια μεγάλη – πολύωρη – στάση στην Πράγα.


Μου έκανε εκπληκτική μέρα, για περίπατο και εξερεύνηση, αν και ήμουν πολύ ταλαιπωρημένος από τα απανωτά ξενύχτια της Euro-εβδομάδας.

Μόλις το ταξί με κατέβασε ωστόσο στην πόλη της Πράγας, έμεινα άφωνος. Μετά το Βελιγράδι – που μου θύμισε περισσότερο μιζέρια και μουνταμάρα – ήταν ό,τι ακριβώς ζητούσα.

Τα πάντα πεντακάθαρα, όλα τα κτήρια σε πολύ καλή κατάσταση, τα πάρκα πανέμορφα, τα αξιοθέατα ιδιαίτερα προσεγμένα, οι δρόμοι όλοι λιθόστρωτοι.

Είναι μια πλήρως εμπορευματοποιημένη και τουριστικοποιημένη πόλη, που η ομορφιά της ωστόσο μπορεί να σε κάνει να ξαναεπιστρέψεις.

Παρακάτω μερικές φωτογραφίες και το video από το Αστρονομικό Ρολόι στο Δημαρχείο της Πράγας.


0 comments: