16 Οκτωβρίου 2008

MTV Greece: Τι είν' τούτο;!

Αυτό αναρωτήθηκα όταν κατέβηκα το ΠΣΚ 26-28/09/08 στην Αθήνα ...

Παντού τοιχοκολλημένες αφίσες για μια συναυλία που διοργάνωνε το MTV Greece ... 'Τί είναι αυτό ρε παιδιά;', ρώτησα τους φίλους μου. 'Μα που ζεις; Ξεκίνησε αρχές Σεπτέμβρη να εκπέμπει το MTV και στην Ελλάδα (Αθήνα)!', μου αποκρίθηκαν.

Sorry ... αλλά ζω σε άλλη χώρα, σε άλλο πλανήτη ... Θεσσαλονίκη calling from outer space ...

Για ακόμη μια φορά αισθάνθηκα ΗΛΙΘΙΟΣ, γιατί οι εξελίξεις πιάνουν μόνο την Ελλάδα-Αθήνα, και όχι την Επαρχία-λοιπή-Ελλάδα.

'Εσείς οι Θεσσαλονικείς είστε κομπλεξικοί', μου αποκρίθηκαν.

Ε όχι χρυσά μου! Δεν είμαστε!
  • Όταν το πρώην 'μοναδικό' κανάλι MAD εξέπεμπε με διακοπές - πότε πότε - στη Θεσσαλονίκη και αργότερα άνοιξε παράρτημα στη Βουλγαρία, αλλά όχι στη Βόρεια Ελλάδα.
  • Όταν το MTV Greece εκπέμπει πάλι τοπικά.
  • Όταν το Extra το βλέπουμε μόνο μέσα από τα 'Όλα' του Θέμου Αναστασιάδη.
  • Όταν καλώς ή κακώς η Αθήνα συγκεντρώνει τόσο πληθυσμό ώστε οι περισσότερες επιχειρήσεις να μπορούν να δουλέψουν, ενώ στην Επαρχία-λοιπή-Ελλάδα κλείνουν.
  • Όταν οι επαγγελματικές ευκαιρίες για κάποιον είναι στην Αθήνα - μη μου πείτε πως π.χ. μπορώ να βρω εταιρία με οργανωμένο τμήμα marketing στη Θεσσαλονίκη ... θα αντιδράσω άσχημα.
Με αφορμή το 'Αθηναϊκό Τηλεοπτικό Πριγκιπάτο' - που λέει και ο κος Τριανταφυλλίδης - ... τα πήρα στο κρανίο πάλι.

Δεν στεναχωριέμαι που ζω στη Θεσσαλονίκη. Νευριάζω που είμαι αόρατος ...

4 comments:

Leviathan είπε...

ola stin a8ina pia ginodai..kai ego tixaia to ema8a gia to neo kanali...filia!! :)

Ανώνυμος είπε...

Παιδια λιγο υπομονη!ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ!Αλλα.. ερχεται ο καιρος της ψηφιακης τηλεορασης και γινονται ανακαταταξεις στις ραδιοτηλεοπτικες συχνοτητες!Εξαλλου το MTV ακομη εχει κατι σαν πιλοτικο προγραμμα ...

Ανώνυμος είπε...

Να συμπληρωσω οτι μετα τις ανακαταταξεις στις συχνοτητες και την εποχη της ψηφιακης που ετσι πρεεπει να γινει θα εκπαιμπουν ολα τα καναλια κανονικα και στην επαρχια!

John John είπε...

Συμφωνώ φίλε μου, αλλά η εποχή της ψηφιακής ... μου φαίνεται πως αργεί για την Ελλάδα. Όταν ψηφιακά βλέπουμε ... 3 κανάλια (;) (ευτυχώς βλέπουμε ΡΙΚ), τι να πούμε. Μέχρι τότε δεν καταλαβαίνω γιατί η υπόλοιπη Ελλάδα-Επαρχία (κατά το Αθηναϊκό Τηλεοπτικό Πριγκιπάτο) θα πρέπει να είναι αποκομμένη από την ψυχαγωγία, ενημέρωση, whatever ... Δεν έχουμε δύναμη ως αγοραστικό κοινό;