28 Σεπτεμβρίου 2008

Madonna ... Η απόλυτη star ...

Δεν μπορώ να την χαρακτηρίσω αλλιώς ... την είδα με τα μάτια μου, I 'Confess' it ...

Δεν είναι τυχαίο εκεί που βρίσκεται ... στην κορυφή.

Δεν είμαι Madonna fan, όμως, μπορώ να πω από τις εμπειρίες μου ότι για να παρουσιάσει αυτό που παρουσίασε στην Αθήνα, στο Ολυμπιακό Στάδιο, είμαι 1000% σίγουρος πως έκανε πολλούς μήνες πρόβες και την απόλυτη - επαγγελματική - προετοιμασία.

Ως παραγωγή ... άπαιχτη. Καμία σχέση με τις ελληνικές. Το γεγονός ότι ένας κύριος - προφανώς ο διευθυντής φωτογραφίας - βγήκε στη σκηνή και μετρούσε με φωτόμετρο επί 10 λεπτά το κανονάκι που θα την φώτιζε ... μου είπε πολλά πράγματα.

2 ώρες απίστευτες, με εναλλαγές ύφους, concept και μια Madonna να μη φοβάται να 'τσαλακωθεί', μου έδειξαν τον απόλυτο επαγγελματισμό της συγκεκριμένης γυναίκας.

Αυτό που κατάλαβα ... είναι πως έχει δουλέψει πολύ σκληρά για να είναι αυτή που είναι.

Αν εξαιρέσουμε την απίστευτη ταλαιπωρία πριν (από τις 16.00), κατά τη διάρκεια (στο pitch A - μπροστά στη σκηνή) και μετά τη συναυλία (τελείωσε 23.15 κι έφτασα στο κέντρο 01.30), το θεωρώ εμπειρία ζωής ...



0 comments: