25 Σεπτεμβρίου 2008

Spamming με πίτα-γύρο!

Ε ναι ρε γαμώτο ... με ενοχλεί ...

Με ενοχλεί καθημερινά να επιστρέφω στο σπίτι μου και να βρίσκω στο γραμματοκιβώτιο, στις σκάλες, στους διαδρόμους, στο ασανσέρ, πάνω στο πατάκι μου, κάτω από την πόρτα μου τα φυλλάδια των γυράδικων.

Πως να το κάνουμε ... μου χαλούν την αισθητική μου. Με κάνουν να νοιάζομαι (!) για το "συνάνθρωπο-γριά-γυναίκα" που θα τα πατήσει και κατρακυλώντας θα βρεθεί στο ΑΧΕΠΑ ή στο Παπανικολάου με κάταγμα λεκάνης, μηρού ή χεριού.

Ιλουστρασιόν χαρτάκια πεταμένα παντού.

Στην είσοδο της πολυκατοικίας φιγουράρει ταμπελίτσα "Δε δεχόμαστε διαφημιστικά". Γιατί δε με σέβονται;

ΟΚ. Αντεπίθεση.

Απο δώ και πέρα, ότι πιτόγυρο δω πεταμένο στην πολυκατοικία, θα το scannarω και θα το δημοσιεύω online.
  1. Βοηθώ τους ιδιοκτήτες των μαγαζιών να καταλάβουν πως χρησιμοποιούν λάθος μέσο προώθησης, και πως αντί να προσελκύουν πελατεία, τους εκνευρίζουν.
  2. Βοηθώ το περιβάλλον από ρύπανση και κοπή δέντρων.
  3. Βοηθώ τους πεινασμένους στο κέντρο της Θεσσαλονίκης να βρουν γρήγορα το ταχυφαγείο που μπορεί και να ικανοποιεί τις γαστρεμαργικές τους επιθυμίες.
  4. Βοηθώ τους "wanna-be-γραφίστες" να πάρουν ιδέες από συναδέλφους τους στο σχεδιασμό ενός ωραιότατου φυλλαδίου πίτα-γύρο.
Ιδού η λίστα. PDF αρχειάκια ανεβασμένα στο Rapidshare και Ziddu. Θα εμπλουτίζεται όταν βρίσκονται στα πόδια μου νέα spam πιτογυροειδή φυλλάδια.

2 comments:

katsamakaslive είπε...

katsamaka thebest meat in downtawn
katsamaka king of the meat

comingThrough είπε...

eisai theos!!!!!:D