24 Σεπτεμβρίου 2008

Spamming και στο αυτοκίνητο!

Αυτό πάλι; Να ξυπνάς με τη τσίμπλα στο μάτι, το μάτι να μην έχει ανοίξει ακόμη, να βιάζεσαι να πας στη δουλειά σου και να κάνεις μηχανικά τις κινήσεις: ξεκλειδώνω το αμάξι, βάζω το κλειδί στη μηχανή, βάζω μπρος, φεύγω.

Μόλις χτυπάει ο ήλιος πάνω στα τζάμια, διαπιστώνεις ότι θέλουν καθάρισμα. Πατάς τις πιτσιλίθρες, και διαπιστώνεις ότι κάτω από τον υαλοκαθαριστήρα σου, σου έχουν αφήσει το φυλλάδιο, που σου κάνει το τζάμι μο_νί!

Αυτό γίνεται συνήθως σε μένα.

Αν ανακαλύψω το spamming υλικό πριν μπω στο αμάξι, συνήθως το παίρνω μαζί μου γιατί δεν έχει κοντινό κάδο, το τσαλακώνω και το πετάω στο πάτωμα του συνοδηγού, όπου μένει για 1-2 μήνες.

Άλλοι πάλι, το τσαλακώνουν και το πετούν κάτω, για να δικαιολογούμε και τους καθαριστές του δήμου.

Rapidshare. Ιδού:
  • Γερμανικά Intakt
  • Ηλιάσκος Φροντιστήρια. Το συγκεκριμένο το έχω μεγάλο άχτι. Διότι, το χειμώνα ξαναμοίρασαν στους υαλοκαθαριστήρες μου διαφημιστικά, έβρεξε, και όλο το χρώμα κόλλησε πάνω στο τζάμι. Για να βγει εκτός του γεγονότος ότι χάλασα το μανικιούρ μου, πέρασαν και 2-3 μήνες.
  • ΚΤΕΟ Πυλαίας
Δεν θεωρώ τον εαυτό μου κακό, ούτε και περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένο. Απεχθάνομαι να μπαίνουν αυτές οι διαφημίσεις στον προσωπικό μου χώρο και την περιουσία μου (απαιτώντας να κάνω την ενέργεια του τσαλακώματος) ή να ξέρω πως άλλοι 200-300 θα κάνουν τα ίδια όπως εγώ και θα πάει τζάμπα το χαρτί!

Δείτε ακόμη και το παρεμφερές 'Spamming με πίτα-γύρο!'

0 comments: