14 Νοεμβρίου 2008

X-Factor 14/11/08

Ξεδιαλύνουν τα πράγματα. Θα το πω ... Κύριε Μουρατίδη μου, γιατί κάνετε τις γκριμάτσες που κάνετε και ανοιγοκλείνετε το στόμα σας σα να προσπαθείτε να ξεκολλήσετε την ψίχα από τον ουρανίσκο; Είναι αντιτηλεοπτικά ντε ...

Για ακόμη μια φορά συμφωνώ 100% με τον Γιώργο Θεοφάνους. Γενικώς παθαίνω μια ταύτιση με τους αυστηρούς, αντίθετους από το γενικό κλίμα.

Τα Valium δεν τα γλύτωσα ... Αυτός ο Σάκης, σκέτο άγχος. Θα τη βγάλει, δε θα τη βγάλει τη φράση. Θα το πει, δεν θα το πει. Ενδιαφέρον είναι πως αυτά τα κάνει στην αρχή του show και πριν τα διαλλείματα. Ενδιάμεσα ... τι τον κάνουν, τον κουρδίζουν;
Ενδιάμεσα στις συζητήσεις με τους κριτές είναι πολύ καλός! Δεν αφήνει να πέσει τίποτα ... Στοίχημα πως του μιλάνε από το ακουστικο! :P
Auto-que είναι η λύση με τυποποιημένες φρασούλες. Απλές και λυτές. Γιατί πως να το κάνουμε ... καλύτερα να βλέπουμε το Σάκη στην TV, παρά εκείνος το X-Factor από το σπίτι του! :P

Άσχετο ... το styling o Σεγρεδάκης το κάνει; Πολύ Ευρυδίκη - Eurovision '07 βρε παιδί μου (καρφιά, ζώνες περίεργες κλπ).

Νικόλας, Λούης, Κέλλυ και Ιωάννα Πρωτόπαππα τα αγαπημένα μου γι' αυτή την εβδομάδα!

Νικόλας Μεταξάς - Bohemian Rhapsody (Ομάδα Κατερίνας Γκαγκάκη)




Λούης Γεωργίου - (Ομάδα Κατερίνας Γκαγκάκη)


Κέλλυ Καλτσή - Έλα - (Ομάδα Νίκου Μουρατίδη)


Ιωάννα Πρωτόπαππα - Hunt - (Ομάδα Γιώργου Λεβέντη)

2 comments:

Ηρώ είπε...

Ναι βρε παιδιά αλλά ποιός στην ευχή έφυγε. Γιατί εμένα κάπου εκεί μετά το 1003 τράβλησμα του Ρουβα (μετα την Κέλλυ ητανε θαρρώ)με πήρε στην αγγάλη του ο Μορφέας και δεν την πρόλαβα την αποχώρηση...
Επίσης έχω να πω οτι πολύ τον πάω τον κύριο Θεοφάνους. Θεε!, αλήθεια πολύ τον πάω. Και με τον Μουρατιδη ε, εχω το ίδιο ζώδιο οπότε...
Για τον κυρ-Γιώργη τώρα. Τι κατάσταση είναι αυτή πια! Έπρεπε να του τα χώσουν κι άλλο. Εγώ, ας πούμε, που σημβολίζω το μέσο τηλεθεατή ήθελα να τον κολλήσει στον τοίχο ο Θεοφάνους (που είναι και πολύ ευαίσθητος όπως αποδειχτηκε) με την Κατερίνα (που είχε κανει ωραίο μανικιούρ αν με ρωτας). Διοτί, για όνομα, για T.V. μιλάμε. Όλη αυτλη η ευγένεια ε, δεν χρειαζεται! Και είδικα με τέτοιο χωσιμο που εριξε ο κυρ-Γιωργος.

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΙΔΙΑ ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΚΑΛΙΑΤΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ X FACTOR...ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΣΤΟ YOUTUBE.ΑΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΕΤΕ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ...