19 Φεβρουαρίου 2008

Χιόνια στην Αθήνα - Σκέτη ταλαιπωρία !!!

Κι ύστερα λένε πως οι Θεσσαλονικείς γκρινιάζουμε ... τσκ τσκ τσκ

ΠΑΡΕΛΥΣΕ Η ΑΘΗΝΑ guys, αυτό έχω μόνο να πω ...

Σάββατο πρωί. Ξέχασα το αποσμητικό μου στη Θεσσαλονίκη και είπα να πεταχτώ μέχρι το supermarket να πάρω ένα. ΟΥΡΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!! "Τί έγινε ρε παιδιά;", ρώτησα. "Ετοιμαζόμαστε για τα χιόνια", μου λένε.

Ρύζια, αλεύρια, γάλατα, όλα είχαν εξαφανιστεί από τα ράφια ... εμφύλιος πόλεμος!

Κυριακή απόγευμα, στις 19.00 συγκεκριμένα θα πετούσα με Aegean για Θεσσαλονίκη, κανονισμένο έτσι ώστε στις 21.00 το πολύ να είμαι σπίτι για να ξεκουραστώ.

Το χιόνι είχε αρχίσει από νωρίς το μεσημέρι. Κάποια στιγμή στις 16.30 κι ενώ βρισκόμουν για φαγητό με φίλους στο Νέο Κόσμο, σηκώνομαι άρων άρων να πάω στο ξενοδοχείο, να αρπάξω τη βαλίτσα και να φύγω αεροδρόμιο. Στο δρόμο μου πέφτει ένας ταξιτζής-κομάντο. "Θα σε πάω εγώ, τώρα βγήκα, μ' αρέσει να οδηγώ στο χιόνι". Αχαχούχα! Καλά να είναι ο άνθρωπος!

Αττική Οδός. Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΗ! Κανένα αποχιονιστικό σε κίνηση. Οι έξοδοι όλες κλειστές από περιπολικά, το χιόνι στρωνόταν κανονικά, τα διόδια ανοιχτά, μέριμνα καμία! Τουλάχιστον, αυτό είδα εγώ σε όλη τη διαδρομή προς το αεροδρόμιο, και συγκεκριμένα από το 401 έως το αεροδρόμιο.

Στο αεροδρόμιο, ενώ είχαν αρχίσει οι ακυρώσεις, με πέρασαν κανονικά από το check in, πήραν τη βαλίτσα μου, τα gates όλα πάνω στους πίνακες φαινόντουσαν ανοιχτά, χαμός από ταξιδιώτες και πληρώματα αεροπλάνων.

Φτάνω στο gate μου. Αναμένω. Όχι για πολύ βέβαια, αφού στις 19.00 που ήταν η πτήση μου ανακοινώνουν την ακύρωσή της.

Ο αγώνας τρόμου ξεκινάει.

Να πάρω τη βαλίτσα μου και να δώ τι θα γίνει. Όλοι ανενημέρωτοι. Το τηλεφωνικό κέντρο της Aegean απασχολημένο - διότι όπως ερεύνησα επειδή ήταν Κυριακή ήταν γυρισμένο στα γραφεία του αεροδρομίου που γινόταν panic, τα γκισέ της Aegean εντελώς ανοργάνωτα, και οι λύσεις λίγες. Η ουρά στην Ολυμπιακή ήταν τακτοποιημένη με κορδέλες (άσχετα αν ήταν πολύ μακριά), στην Aegean δεν υπήρχε ουρά. Υπήρχε μπούγιο. Κανείς να τους οργανώσει.

Έτσι, ήταν αδύνατο να αλλάξω το εισιτήριό μου για την επόμενη μέρα. Το τί επικρατούσε μπορείτε να το δείτε στην παραπάνω φωτογραφία. Έτσι, έβαλα έναν φίλο να μου κλείσει εκ νέου εισιτήριο μέσω internet για τη Δευτέρα 10.50. Ευτυχώς ήταν διαθέσιμο.

Αναγκάστηκα να φύγω από το αεροδρόμιο με τον προαστιακό. "Ο εφιάλτης στα σκαλιά του προαστιακού" θα είναι η καινούρια ταινία που θα παίζεται στις αίθουσες σύντομα. ΕΝΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ - από τους αρμόδιους "αναρμόδιους - δεν σκέφτηκε να δώσει μια εντολή να ρίξουν λίγο αλάτι και να καθαρίσουν τα σκαλοπάτια που κατέβαιναν στις γραμμες;
Και η "φαϊνή" ιδέα να γίνει αλλαγή των γραμμών ... δηλαδή αυτή που πάει να έρχεται, και αυτή που έρχεται να πάει (δηλαδή αυτή που κανονικά πάει αεροδρόμιο, να φέυγει προς Νεραντζιώτισσα και τούμπαλιν). ΜΕ ΤΑ ΜΠΑΓΚΑΖΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΝΑ ΣΚΑΡΦΑΛΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΟΙΝΕΣ - οχι κυλιώμενες - ΣΚΑΛΕΣ!!! Οι μηροί, γλουτοί, δικέφαλοι, τρικέφαλοι, πλάτη και μέση σε πλήρη άσκηση.

Καλά να 'ναι η φίλη μου η Lorin που με φιλοξένησε σπίτι της!

Την επόμενη μέρα ... μια ώρα αναμονή στον προαστιακό λόγω καθυστέρησης του συρμού. ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ? Γιατί δεν υπήρχε ενημέρωση?
Ξανά θα αναφέρω το Λονδίνο! ΠΑΝΤΟΥ, ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΤΑΘΜΟ ΤΟΥ UNDERGROUND, υπήρχε ανακοίνωση πως γινόταν "Maintenance in the Circle and District Lines", τα ηχεία ανά 5 λεπτά ανακοίνωναν και ενημέρωναν τον κόσμο. Στον δικό μας προαστιακό, οι μόνες ανακοινώσεις ήταν να στεκόμαστε πίσω από την κίτρινη γραμμή.

Εν ολίγοις, πέταξα στις 13.30 από τις 10.50 που ήμουν κανονικά. Οι προηγούμενες πτήσεις είχαν ακυρωθεί (αν και είχε λιακάδα - υπήρχε αρκετός χρόνος για τις απαραίτητες ενέργειες). Τυχερός μέσα στην ατυχία μου.

Το ίδιο μου είχε συμβεί και το 2004. Πάθανε και δεν μάθανε. Έχουν έργα και δεν έχουν σχέδια ανάγκης ταλαιπωρώντας και τους ταξιδιώτες του Ελ. Βενιζέλος, και τους ταξιδιώτες της Θεσσαλονίκης (γιατί είχε φρακάρει το αεροδρόμιο) και τους υπόλοιπους που τους προσγείωσαν στην Κέρκυρα (η live σύνδεση με Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας βοήθησε αρκετά!).

Μετά από αυτή τη διήγηση, μου γεννούνται 2 ερωτηματούλια:
  1. Γιατί η αεροπορική εταιρία, ενώ έχει τα τηλέφωνά μας - και τα κινητά συνήθως, από τα bookings που κάνουμε, δεν μας έκανε ένα γαμωτηλέφωνο να μας ενημερώσει να μην πάμε στο "Αεροδρόμιο του τρόμου" και να μας βοηθήσει να κλείσουμε ένα νέο εισητήριο, παρά μας άφησε να ταλαιπωρηθούμε πάνω κάτω στο αεροδρόμιο και να καταξοδευόμαστε; Ήταν τόσο σπουδαίο να μας κάνουν ένα τηλέφωνο; Τους χρησιμεύει μόνο για τις διαφημιστικές καμπάνιες και για να ειδοποιήσουν τους δικούς μας σε περίπτωση ατυχήματος;
  2. Γιατί το Ελ. Βενιζέλος έκλεισε πάλι; Στη Μόσχα το αεροδρόμιο είναι κλειστό 4-8 μήνες το χρόνο;
  3. Γιατί τέτοια ανοργανωσιά, αφού είχε ξανασυμβεί το ίδιο;
Απολογισμός: Ταλαιπωρήθηκα, έχασα μια μέρα από το γραφείο (άρα δεν εκτελέστηκαν οι απαραίτητες πωλήσεις), έχασα σημαντικές δουλειές, ενόχλησα φίλους και φίλες (καλά να είναι οι άνθρωποι και τους ευχαριστώ ιδιαιτέρως για το ενδιαφέρον τους), έκανα παραπανίσια έξοδα και πρέπει να δω τι θα κάνω με το ticket της Aegean που δεν χρησιμοποίησα (χαμένα τηλεφωνήματα, χρήμα και χρόνος). Εύγε βρε!

Προς σκέψη και προβληματισμό.

10 comments:

Simos Kosmetatos είπε...

Καλημέρααα! Γέλασα πολύ με το κείμενο και γι'αυτό το προσθέσαμε στην «ανθολογία κειμένων για χιόνια» από blog στα Hot Links του e-go! Keep writing!

John John είπε...

Χαχαχα, να 'στε καλά Σίμο! Υποστήριξη στους χιονοπαθείς!

Simos Kosmetatos είπε...

Πρώτα ζούμε και μετά.. υποστηρίζουμε όσους τα γράφουν...!

Εμένα η μόνη εμπειρία που έγραψα είναι που χθες, ενώ κλειστήκαμε μέσα αναγκαστήκαμε να γράφουμε γιατί όλα πλέον γίνονται μέσω νετ... Καταραμένη τεχνολογία! Μια κοπανα της προκοπής δεν μπορείς να κάνεις...

John John είπε...

Εμ ... άτυχος ήσουν ... δεν πάγωσαν οι οπτικές ίνες! Που και που κόβονται ωστόσο! Wait for next time! :-)

tdjm είπε...

Μπράβο ...με κάνατε και γέλασα...

Να προσέχετε τις κίτρινες γραμμές παρακαλώ...Αμ τι νομίζατε προσέχουν οι άνθρωποι για την σωματική μας υγεία για έναν και ίσως μοναδικό λόγο.....για να μπορούν να μας τσακίζουν την ψυχική !!!!!
Με τι θα παίξουν καλέ ...εε με τι???

acaliptos είπε...

Τα προβλήματα στο προαστιακό από ότι άκουσα έγιναν επειδή οι μηχανισμοί αλλαγής γραμμών των συρμών (τα λεγόμενα κλειδιά η' ψαλίδια) είχαν παγώσει και έπρεπε κάποιος να ψεκάσει αντιψυκτικό υγρό....δεν είχαμε αγοράσει αυτά που δεν παγώνουν επειδή
ο παγετός ήταν σπάνιο ακραίο καιρικό φαινόμενο...
Ετσι ο κόσμος περίμενε μέχρι και μια ώρα στους σταθμούς ανάμεσα από την αττική οδό μέσα στο κρύο επειδή
δεν διαθέτουν κλειστό χώρο αναμονής επιβατών.
Οσο για τις σκάλες ήταν δουλειά του ηλίου να βγει και να τις στεγνώσει..
επιβατης προαστιακου

John John είπε...

LOL !!! Ε τότε ας λέγαν στα μεγάφωνα "Μήπως έχει μαζί του κανείς σεσουάρ???". Οι περισσότεροι θα είχαν μιας και ήταν ταξιδιώτες!!! :-)

Όσον αφορά τα σκαλοπάτια, δεν είπε κανείς να τα στεγνώσουν. Ακριβώς επειδή είναι υπαίθριοι οι σταθμοί, μπορούσαν να ρίξουν και αλατάκι μπορούσαν και να τα σκουπίσουν με σκούπες. Το ίδιο ακριβώς έκαναν υπάλληλοι του Ελ. Βενιζέλος στις εισόδους του αεροδρομίου!

Ανώνυμος είπε...

Ωραία περάσαμε όμως John!
χεχε...Luk

John John είπε...

Ωραία δεν θα πεις τίποτα! Ήταν και η πρώτη φορά που δοκίμασα τα αμελέτητα! LOL!

Ανώνυμος είπε...

(της κυρίας Ρωρερκάρ)

Χιόνι. Γύρω μου όπου βλέπω το 'χει στρώσει.
Στα πρεβάζια, στις ταράτσες, στα μπαλκόνια.
Όλα είναι ασπρισμένα. Ως και τα κλώνια
της συκιάς μες τα ξερά το 'χουνε νοιώσει.

Όλα κρύα. Μόνο εγώ δε νοιώθω κρύο.
Διόλου τίποτα για με δεν έχει αλλάξει.
Κι αν τους άλλους ο χιονιάς θα τους ρημάξει
τον δικό μου δε θ' αλλάξει αυτός το βίο.

Μες στο χιόνι και στο κρύο ζω για μήνες.
Η γυναίκα που αγαπώ γι αυτό φροντίζει.
Τρόπο έχει δίχως διόλου να με αγγίζει
να παγώνει ως και των πόθων μου τις κλίνες.

Γιώργης Χολιαστός