27 Δεκεμβρίου 2007

Θεσσαλονίκη – Λονδίνο = 250 €

Αυτό δε θα είχε συμβεί ΠΟΤΕ αν δεν ξεκινούσε τις πτήσεις της η EasyJet από την Θεσσαλονίκη.


Όχι, σύμβαση δεν έχω με την συγκεκριμένη αεροπορική, απλά συνδέει την πόλη μου με τον αγαπημένο μου προορισμό … σε εξωφρενικές – προς τα κάτω – τιμές!

Σίγουρα εργαζόμενοι, μισθωτοί σαν και του λόγου μου, με έναν φυσιολογικό μισθουλάκο, θέλουν να φύγουν ένα ταξίδι και δεν το κάνουν γιατί πολύ απλά … δεν βγαίνουν οικονομικά. Μια φορά είπα «δε γαμείς» και έκλεισα αεροπορικά και διαμονή με αστρονομικό ποσό, και το μετάνιωνα για 6 μήνες μετά το ταξίδι.

Ανοίξτε τα ματάκια σας οι Θεσσαλονικείς διάπλατα και διαβάζετε:

Ταξίδι Θεσσαλονίκη – Λονδίνο – Θεσσαλονίκη για ΠΣΚ (Παρασκευοσαββατοκύριακο), για δύο άτομα:
  • Πάνε: Επέλεξα την EasyJet. 73,96 €
  • Διαμονή: 2 νύχτες στην περιοχή Bayswater, η οποία εξυπηρετείται από τους underground stations Queensway και Bayswater (εξυπηρετικότατη τοποθεσία), σε ξενοδοχείο 3 αστέρων, δίκλινο, 149,30 €
  • Έλα: Επέλεξα την Alitalia γιατί έχει μια ωραιότατη στάση 8 ωρών στο Μιλάνο στο οποίο δεν έχω πάει και θέλω να δω τον «Μυστικό Δείπνο» του Da Vinchi, 279,18 €
Για να κάνουμε τη σούμα μας … 73,96 + 149,30 + 279,18 = 502,44 €
Ναι … αλλά είμαστε και δύο άτομα άρα: 502,44 / 2 = 251,22 €

Αν επιλέξετε να πάτε μόνος/μόνη υπολογίστε γύρω στα 310 € (σε μονόκλινο).

Δεν είναι απίθανο !? :-)

2 comments:

Ανώνυμος είπε...

οπως τα λες ειναι φιλε μου...πεταξαμε το δεκεμβρη με την ολυμπιακη για λονδινο με 290 μετεπιστροφης και ξανακανουμε τωρα το ταξιδι με 130 με την easyjet.απιστευτο και ομως αληθινο. θα γινω μονιμος πελατης της easyjet....

John John είπε...

Έτσι, έτσι! Χτύπησα κι εγώ London 1η Φεβρουαρίου! Πρόταση: Αν δεν έχετε δει το Phantom of the Opera να το δείτε οπωσδήποτε! :-)