13 Ιανουαρίου 2008

"Femme Fatale" στην Eurovision για την Κύπρο

Χτες - Σαββατόβραδο - καλώς ή κακώς κλείστηκα στο σπίτι να δω τον Κυπριακό τελικό για την επιλογή του τραγουδιού που θα εκπροσωπήσει την χώρα στην Eurovision στο Βελιγράδι φέτος.

Η βραδιά ... θύμιζε την περσινή, όταν πρωτοέγινε η παρουσίαση του "Comme ci, comme ca". Τα πράγματα ήταν πολύ προσεγμένα, ωστόσο κάτι σκετσάκια χάλασαν όλο τον κόπο που κάνανε οι διοργανωτές.

Όσον αφορά το τραγούδι ... "Femme Fatale" το οποίο και ερμηνεύει η Ευδοκία Καδή. Λαϊκό στην αρχή ... αλλάζει στη συνέχεια. Μου θυμίζει έντονα το τραγούδι της Πιερίδη "Αυτή η αγάπη, με τρελλαίνει, μ' αρρωσταίνει ..." μπλα μπλα μπλα.

Δεν ξέρω κατά πόσο θα εκτιμηθεί στην Ευρώπη. Σαφώς και άλλες χώρες στο παρελθόν είχαν προβάλλει δικούς τους ήχους και τα πήγαν καλά, ωστόσο είμαι επιφυλακτικός. Μετά από τόσες προσπάθειες στα Αγγλικά και την περσινή στα Γαλλικά, φέτος πηγαίνει τραγούδι με ελληνικό στίχο.

Σε καμία περίπτωση βέβαια, δεν θα μπορέσω να το συγκρίνω με το "Stronger every minute" με τη Lisa Andreas, ή το "Comme ci, comme ca".

Θα υποστηρίξω όμως ότι μέσα στη χτεσινή αναμέτρηση υπήρχαν 3 τραγούδια που ξεχώρισα:
  1. I can’t be - Nikolas Metaxas
  2. Butterfly - Nikolas Metaxas - το οποίο by the way έχει καταπληκτικούς στίχους
  3. This can’t be love - Sofia Strati - που ίσως μπορεί να ακουμπήσει - ελάχιστα - το περσινό.
Μήπως φέτος να μην κάνουν καθόλου promo tour;



Γεια σου μάγκα, είμαι εγώ γυναίκα
και ανήκω σε ένα φύλο που το λέτε ασθενές
ντελικάτη, πιο λεπτή και αδύνατη
από κάθε αρσενικό που τριγυρνά στον καφενέ.

Ο καλός Θεούλης με λυπήθηκε
Και μου ‘δωσε ένα όπλο που με κάνει δυνατή
Μου ‘πε μη φοβάσαι εσύ κορίτσι μου
Τον άντρα θα τον έχεις πάντα σε… υποταγή.

Μπαμ και κάτω, σε έριξα στα δίχτυα μου
Και μ’ ένα κοίταγμά μου σου θολώνω τη ματιά
Μπαμ και μέσα, στα όνειρά σου τρύπωσα
Και κούνια που σε κούναγε γιατί είμ’ εγώ θεά.

Μπαμ και κάτω, με έριξες στα δίχτυα σου
Και μ’ ένα κοίταγμά σου μου θολώνεις τη ματιά
Femme fatale, στα όνειρά μου τρύπωσες
Και κούνια που με κούναγε γιατί είσ’ εσύ θεά.

Κι όλο εσύ να μου μιλάς γεμάτος πάθος να κοιτάς
Σαν γλυκός, πιστός φρουρός ξανά μ’ ακολουθάς.

Μπαμ και κάτω, το μυαλό σου κόλλησε
Στα μάγια που σου έκανε η δική μου τσαχπινιά
Μπαμ και κάτω, έπεσες αγόρι μου
Και τ’ ασθενές το φύλο, σου σκλαβώνει την καρδιά.

Κι όλο εγώ να σου μιλώ γεμάτος πάθος να κοιτώ
Σαν γλυκός, πιστός φρουρός ξανά σ’ ακολουθώ και…

Μπαμ και κάτω, πέσατε στα δίχτυα μου
Και με ένα κούνημά μου σας ταράζω τα νερά, χέι
Femme fatale, στα όνειρά σας τρύπωσα
Και ζήτω που καήκατε γιατί είμ’ εγώ θεά, χέι

Μπαμ και πάλι το μυαλό σας κόλλησε
Στα μάγια που σας έκανε η δική μου τσαχπινιά, χέι
Μπαμ βρε μάγκες, όλοι σας την πάθατε
Γιατί είμ’ εγώ γυναίκα που τους άντρες κυβερνά, χέι
Γιατί είμ’ εγώ γυναίκα που τους άντρες κυβερνά

Στίχοι - Μουσική: Νίκος Ευαγγέλου

9 comments:

Ανώνυμος είπε...

re pe8kia eleOs...ti en tOutO tO tragOudi???eukalame nami...en exi chance na perasOume stOn telikO..

xxpelOuaxx είπε...

re pe8kia eleOs...ti en tOutO tO tragOudi???eukalame nami...en exi chance na perasOume stOn telikO..

Ανώνυμος είπε...

MOLIS TO IDA STO STAR STIN ELLADA K EN EPISTEFKA K EMPIKA NA TO EPIVEVEOSO KAI IXAN DIKIO,FETOS STELLOUMEN TIN APOLITI TSOFTOMALAKIA,IPAME EPESE TO EPIPEDO ALLA TOUTO PARAPAEI,ALOPOS EN NA ANTRAPEI NA MAS PSIFISEI K I ELLADA STON IMITELIKO.ELEOOOOOOS PRAGMATIKA DEN CRISKW LEKSEIS NA TO PERIGRAPSO ,APLA THA PW MALAKIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ανώνυμος είπε...

stiliane mx i knOw..eleOs n lalis tpt..

Ανώνυμος είπε...

Το τραγούδι καλό είναι μην την αδικείτε και ας σκεφτει και κανείς οτι εχει σχεδόν δέκα χρόνια να ακούσουμε ελληνικό στίχο στην eurovision. Καλή επιτυχία λοιπόν Ευδοκία δεν λέω είχε κι άλλα πολύ καλά τραγούδια αλλά μόνο το οτι έχει το ελληνικό στοιχείο το αξίζει

John John είπε...

ΟΚ, το πρόβλημα δεν είναι τα ελληνικά! Και το Molitva ήταν πέρισυ στα σέρβικα και βγήκε πρώτο! Αλλά, έχει την ποιότητα, τη δυνατότητα - whatever - να φτάσει τις θέσεις που πιάσανε π.χ. οι One ή η Lisa Andreas?

Ανώνυμος είπε...

Nmz oti dn exete esthisi gia to ti tha pi tragoudi to Femme Fatale itan apla telio kai giafto vgike proto...
emena m arese.. kai i eudokia to ermineuse mia xara..kai an to krinis me tous lordi .:eleos:.autoi kanonika eprepe mono na apoklistoun apo tin endimasia ts.Eudokia m o theos mazi s.

Ανώνυμος είπε...

akou stiliane to tragoudi mia xara itan kai dn itan mlk ante mn xesw tora

Ανώνυμος είπε...

RE PAIDIA TA TRAGOUI EINAI POLI KALO MIN LETE BLAKEIES KAI MALISTAS EINAI POLI PROTOTIPO