25 Ιανουαρίου 2008

VOIP τηλεφωνία is back - for me

Πριν αρκετό καιρό είχα αναφερθεί στην VOIP (Voice Over IP) τηλεφωνία. Για να την πω την αμαρτία μου … το είχα παραμελήσει το θέμα μέχρι πρόσφατα. Οι αναβαθμίσεις του ΟΤΕ, τα dslam της Θεσσαλονίκης βρισκόταν σε τρισάθλια κατάσταση, η ταχύτητά μου ήταν στα 1024 με κακή μετάδοση «packets», οπότε ενώ είχα πάρει τον εξοπλισμό (usb phone και phone adapter), περίμενα ουσιαστικά τη βελτίωση της κατάστασης.

Βέβαια το USB phone μου, με εξυπηρέτησε υπέροχα στα ταξίδια μου διότι τουλάχιστον στην Αγγλία και τη Φιλανδία που βρέθηκα πέρυσι, κάθε ξενοδοχείο είχε wireless ή broadband internet, πράγμα που με έκανε να μη δώσω ούτε ένα cent στις τηλεπικοινωνίες μου, άσχετα αν μιλούσα με τις ώρες με Ελλάδα.

Πρόσφατα λοιπόν, επειδή χρειάστηκε να κάνω αρκετά τηλεφωνήματα στο εξωτερικό κι επειδή αναβάθμισα την γραμμή μου με το Forthnet SoHo πακετάκι (ήτοι έως 24 mbps – άσχετο αλλά πιάνω ως 12-15) είπα να ξαναβάλω τα πάντα σε λειτουργία.

Κι επειδή μια καινούρια αρχή έπρεπε να μου λύσει αντί να μου δέσει τα χέρια, φτου κι από την αρχή έκανα setup το phone adaptorάκι μου που ακούει στο όνομα Linksys PAP2T, το κούμπωσα ωραιότατα πάνω στο modem μου Linksys WAG354G, κούμπωσα το Turbo-X Pl Slide phone μου (που γουστάρω αφάνταστα και μπορείτε να το δείτε εδώ) και ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ!!!

Όχι μόνο όλα πήγαιναν ρολόι, αλλά και η ποιότητα του ήχου ήταν κρύσταλλο! Το καλύτερο απ’ όλα … τα τηλέφωνα ήταν τζαμπαντάν!

Ακούτε ακούτε χριστιανοί τρέχουσες τιμές χωρίς ΦΠΑ:
  • I-call: Της Altec. Πάντα είχε πολύ καλή ποιότητα, ωστόσο δεν ήταν ποτέ δωρεάν :-) Σταθερά εντός Ελλάδας = 0,0179€ / λεπτό, Κινητά = 0,1559€ / λεπτό έως 0,0179€ / λεπτό.
  • Voipdiscount: Σταθερά εντός Ελλάδας = ΔΩ-ΡΕ-ΑΝ, Κινητά = 0.170€ / λεπτό
  • Voipbuster: Σταθερά εντός Ελλάδας = 0.010€ / λεπτό, Κινητά = 0.170€ / λεπτό
  • Voipwise: Σταθερά εντός Ελλάδας = ΔΩ-ΡΕ-ΑΝ, Κινητά = 0.120€ / λεπτό

Τα νούμερα και τα ΔΩ-ΡΕ-ΑΝ μιλούν από μόνα τους!

0 comments: