27 Νοεμβρίου 2007

Turbo-X PL-Slide

Το νέο μου απόκτημα :-)

Από καιρό ήθελα να πάρω ένα καινούριο ασύρματο, γιατί το παλιό δεν είχε την αναμενόμενη εμβέλεια (από τη βάση του ως το δωμάτιό μου).

Μ' άρεσε για τους εξής λόγους:
  • Πρώτη φορά βρήκα ασύρματο σταθερό, σε μορφή κινητού! Έχω για κινητό το Nokia N80, που είναι κι αυτό slide, και είναι ασορτί :)
  • Υποστηρίζει την καινούρια υπηρεσία sms του ΟΤΕ (άσχετο που του είπα πΟΤΕ και πήγα στη Forthnet, κάποια στιγμή θα βάλουν κι αυτοί).
  • Έχει εμβέλεια 300 m σε ανοιχτό χώρο, 50 m σε κλειστό (πιάνει καμπάνα εκεί που δεν έπιανε το προηγούμενό μου).
  • Έχει έγχρωμη οθόνη.
  • Έχει ανοιχτή ακρόαση.
  • Παίρνει τα τηλέφωνα της sim του κινητού μου (μεταφορά από την sim κατευθείαν από ειδική υποδοχή).
  • Πάνω στη βάση του δείχνει κουκλί!
  • Έχει 89 € (δεν ειν' κακο ...)
Σας έπεισα;

0 comments: