07 Νοεμβρίου 2007

Ψηφιακή Φωτογραφία – Digital Photography

Έχω κι εγώ μια, δυο, τρεις ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές για να απαθανατίζω που και που τοπία, φίλους και μικρά videos.

Σχετικός δεν ήμουν ποτέ με την φωτογραφία (περισσότερο με το Photoshop μετά τη λήψη!).

Βρήκα στον κατάλογο από το Πλαίσιο τα παρακάτω που μου φάνηκαν ενδιαφέροντα για την πληροφόρησή μου (όσον αφορά τα χαρακτηριστικά των ψηφιακών μηχανών).

Οι μηχανές χωρίζονται σε 2 κατηγορίες: τις compact (που έχουμε οι περισσότεροι) και τις DSLR (που σ’ εμάς τους άσχετους φαίνονται ως κατεξοχήν επαγγελματικές).

Υπέρ μιας compact ψηφιακής:
  • Άψογη ποιότητα κατασκευής
  • Πλούσιες δυνατότητες
  • Μεγάλο εύρος χρήσης
  • Άριστος λόγος τιμής προς απόδοση

Υπέρ μιας DSLR ψηφιακής:
  • Σας δίνουν την δυνατότητα να τοποθετήσετε εναλλασσόμενους φακούς ποιότητας και μπορούν να προσαρμόζονται ανάλογα με τις ανάγκες και τις συνθήκες της φωτογράφησης.
  • Σας επιτρέπουν να τραβήξετε επαγγελματικές φωτογραφίες υψηλών προδιαγραφών.
  • Προσφέρουν πλήθος εξελιγμένων χαρακτηριστικών.

Τι να προσέξουμε για την αγορά μιας ψηφιακής:

Compact
  • Ο αισθητήρας να έχει ανάλυση τουλάχιστον 5Megapixels
  • Ο επεξεργαστής να είναι «γρήγορος»
  • Ο φακός να έχει ικανοποιητικό οπτικό ζουμ τουλάχιστον 3χ
  • Η οθόνη LCD να είναι τουλάχιστον 2,5 ιντσών
  • Να έχει αρκετές προκαθορισμένες θέσεις λήψης

DSLR
  • Να έχει καλή αίσθηση στο κράτημα (grip)
  • Συμβατότητα με τους φακούς που τυχόν έχουμε από προηγούμενα μοντέλα
Ενδιαφέροντα ε? :-)

0 comments: