14 Απριλίου 2008

Και αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας!

Τα έχω πάρει απίστευτα στο κρανίο!

Για 'παράνομη στάθμευση' (που πλέον παντού θεωρείται στη Θεσσαλονίκη παράνομη η στάθμευση του οχήματός σου):

  1. Αφαίρεση πινακίδων
  2. Πρόστιμο 80,00 € (αν το πληρώσεις εντός 10 ημερών, το 1/2)
  3. Αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας για 20 ημέρες
Γιατί ρε μάγκες; Πληρώνω τους φόρους μου, πληρώνω το τέλος κυκλοφορίας στο τέλος του χρόνου, πληρώνω το ΚΤΕΟ, πληρώνω τα διόδια, πληρώνω τους δημοτικούς φόρους στη ΔΕΗ, πληρώνω το πρόστιμο ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ;

Δύο πράγματα μόνο έχω να πω:
  1. Η κατάσταση στο κέντρο της Θεσσαλονίκης γίνεται συνεχώς αφόρητη. Τα σπουδαία μυαλά που πεζοδρομούν ό,τι βρουν μπροστά τους, εξωθούν τους δημότες τους να πληρώσουν parking. Ο μικρομεσαίος πολίτης, του μισθού των 700-800 €, εκτός από όλα τα παραπάνω που ανέφερα, αναγκάζεται να πληρώνει και 100-130 € για να αφήνει το αμάξι του! Τα έργα του μετρό δυσκολεύουν την κατάσταση, και αντί να δείχνουν κατανόηση, βαράνε στο κεφάλι.
  2. Βεβαίως τα παραπάνω υπεύθυνα κεφαλάκια, θα μπορούσαν πολύ άνετα να προσφέρουν το 'Μέτρο Στάθμευσης Κατοίκων' στους καταταλαιπωρημένους Θεσσαλονικείς του κέντρου. Αντιθέτως, αφήνουν τους δρόμους στο έλεος της βροχής να ξηλώνονται, τα δικά μας αμορτισέρ να υποφέρουν και αντί να βελτιώνουν ουσιαστικά την ποιότητα ζωής αξιοποιώντας τα χρήματα που λαμβάνουν εκεί που ΠΡΕΠΕΙ, τα χρησιμοποιούν για την αισθητική αναβάθμιση της πόλης (που θα ξαναξηλωθεί αναγκαστικά για να περάσουν οι αγωγοί φυσικού αερίου και οι οπτικές ίνες).
Με τους παραπάνω εξαναγκασμούς, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι πως συνεργάζονται με τα ιδιωτικά parking ...

Ε λοιπόν όχι. Θα μετακομίσω σε άλλο δήμο (αντί να πληρώνω 130 € σε parking, προτιμώ να πληρώσω 280 €, να ξεφύγω και από τους ενοχλητικούς γείτονες), θα γραφτώ στο δημοτολόγιο του καινούριου δήμου και ... μέχρι τότε, αν ξαναακούσω τον τρέχοντα δήμαρχο να βάζει υποψηφιότητα κάπου, θα τον μαυρίσω. Enough.

2 comments:

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΧΘΕΣ ΜΕ ΓΡΑΨΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕΝΑ. ΑΝ ΕΓΡΑΦΑ ΚΑΤΙ, ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΘΑ ΤΑ ΕΓΡΑΦΑ. ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΗ. ΜΑΥΡΟ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ, ΤΟΝ ΑΝΙΚΑΝΟ. ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΩ, ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΕΧΩ ΨΗΦΙΣΕΙ ΚΙΟΛΑΣ. ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ, ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΩ. ΤΑ ΤΖΙΠ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΓΡΑΨΑΝ. ΤΟ ΜΑΖΝΤΑΚΙ ΤΩΝ 17 ΧΡΟΝΩΝ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

John John είπε...

Αποστόλη, το είπα και το έκανα :-) Εγώ μετακόμισα στην Καλαμαριά. Σε πληροφορώ πως αφήνω το αμάξι μου μπροστά στο σπίτι μου (έχω συνέχεια οπτική επαφή μαζί του), αν και η οικοδομή δεν έχει δικό της parking. Άρχοντας σκέτος! Απο 'κει και πέρα, σκέφτομαι και τη μεταδημότευση. Είδομεν!