21 Απριλίου 2008

Αν δεν μπορείτε να δείτε τα "Hidden files and folders" …

… του σκληρού σας δίσκου, ενώ επιλέγετε επίμονα το option από τον Windows Explorer σας, τότε έχετε ιό! :)

Κι εγώ το ανακάλυψα αυτές τις μέρες, όταν και σε σταθερό και σε φορητό, δεν μπορούσα με τίποτα να δω τα hidden αρχεία και φακέλους.

Λύσεις που ακολούθησα:
  1. Απεγκατέστησα το Avast Antivirus και εγκατέστησα το NOD32. To Avast το έβρισκα γλυκούλι και πολύ ελαφρύ. Επίσης μου άρεζε η επιλογή του να κάνει Scan On Startup χωρίς να φορτώσει καθόλου τα Windows. Δυστυχώς είναι ανεπαρκές. NOD32 που χρησιμοποιώ εδώ και πολλά χρόνια στο γραφείο χωρίς να μου βγει κανένα απολύτως πρόβλημα.
  2. Έκανα μια επαναφορά στο Registry. Κατέβασα το αρχείο Foldersettings.rar, με extract βγάζει το αρχείο foldersettings.reg, δεξί click και Merge.
Τα επανέφερα και ησύχασα!

2 comments:

Societas humana είπε...

Thanks μεγάλε!Αν και δεν το δοκίμασα ακόμα με την πρώτη ευκαιρία πρέπει γιατί το έχω αυτό το πρόβλημα. Έχω το Kasperski Anti κάνει δουλειά όμως;Νόμιζα ότι ήταν αξιόπιστο...

John John είπε...

Θα σε γελάσω για το Kasperski ... Το NOD32 πάντως γνωρίζω πως είναι super ελαφρύ και ανανεώνεται ίσως και 2-3 φορές την ημέρα με updates.